Site icon Sabah Baru News

Ketua Menteri dan isteri hadir ke Rumah Terbuka Krismas Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi

Tuan Yang Terutama Yang di-Pertua Negeri Sabah, Tun Datuk Seri Panglima (Dr) Haji Juhar Datuk Haji Mahiruddin dan isteri Toh Puan Datuk Seri Panglima (Dr.) Hajah Norlidah binti Tan Sri Datuk R.M. Jasni diiringi Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Noor dan isteri Datin Seri Panglima Datuk Hajah Juliah Salag menerima cenderamata daripada Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Datuk Ewon Benedick dan isteri, Datin Connie Parantis sempena Majlis Ramah Mesra dan Rumah Terbuka Krismas 2023 di Dewan Pusat Kebudayaan Penampang pada Selasa.

Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Noor dan isteri, Datin Seri Panglima Datuk Hajah Juliah Salag, menghadiri Majlis Ramah Mesra dan Rumah Terbuka Krismas Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Datuk Ewon Benedick, yang
juga Ahli Parlimen Penampang, di Dewan Pusat Kebudayaan Penampang, di Penampang, pada Selasa.


Majlis itu turut dihadiri Tuan Yang Terutama Tun Datuk Seri Panglima (Dr) Haji Juhar bin Datuk Haji Mahiruddin, Yang di-Pertua Negeri Sabah dan isterinya, Yang Amat Berbahagia Toh Puan Datuk Seri Panglima (Dr) Hajah Norlidah Binti Tan Sri Datuk R.M. Jasni.


— TAMAT

Exit mobile version