Site icon Sabah Baru News

Abd Wahid dilantik Setiausaha Politik Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi

Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Noor menyampaikan watikah pelantikan kepada Encik Abd Wahid Abd Razak sambil diperhatikan oleh Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Negeri, Datuk Dr. Haji Mohd Arifin Datuk Haji Mohd.Arif dan Setiausaha Kerajaan Negeri,Datuk Seri Panglima Sr Haji Safar Untong di pejabatnya di Menara Kinabalu, Kota Kinabalu pada Rabu.

KOTA KINABALU: Encik Abd Wahid Abd Razak yang dilantik sebagai Setiausaha Politik kepada Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Negeri, menerima watikah pelantikan dan mengangkat sumpah simpan rahsia di hadapan Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Noor di Menara Kinabalu pada Rabu.


Abd Wahid, yang berasal dari Membakut merupakan Timbalan Pengerusi Tetap Majlis Belia Sabah (MBS).


Hadir sama Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Negeri, Datuk Dr. Haji Mohd Arifin Datuk Haji Mohd.Arif dan Setiausaha Kerajaan Negeri,Datuk Seri Panglima Sr. Haji Safar Untong.

Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Haji Hajiji Haji Noor menyaksikan Encik Abd Wahid Abd Razak mengangkat sumpah simpan rahsia sebagai Setiausaha Politik Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Negeri di pejabatnya di Menara Kinabalu, Kota Kinabalu pada Rabu.


–Tamat

Exit mobile version