Home » Dr Joachim terima kunjungan hormat Gagasan Rakyat Parlimen KK
Berita Tempatan Politik

Dr Joachim terima kunjungan hormat Gagasan Rakyat Parlimen KK

Ini merupakan kunjungan pertama Gagasan Rakyat Parlimen KK ke atas Joachim yang juga merupakan Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan Sabah, bagi tahun ini.

KOTA KINABALU: Timbalan Ketua Menteri Datuk Seri Dr Joachim Gunsalam  menerima kunjungan hormat daripada Parti Gagasan Rakyat Sabah(Gagasan Rakyat) bagi kawasan Parlimen Kota Kinabalu (KK) di pejabatnya di Wisma Innoprise hari ini.

Rombongan Gagasan Rakyat Parlimen KK terdiri daridaripada Ketua Gagasan Rakyat Bahagian Api-Api Datuk Faisyal Yusof Hamdain Deigo, Ketu Gagasan Rakyat Bahagian Likas,Dato Haji Mohammad Bahrin Abd Karim dan Ketua Gagasan Rakyat Bahagian Luyang Datuk Hajah Ruhsimah Haji Zakaria .

Ini merupakan kunjungan pertama mereka ke atas Joachim yang juga merupakan Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan Sabah, bagi tahun ini.

Kunjungan itu bertujuan mengeratkan lagi hubungan dan kerjasama kedua-dua pihak dalam usaha membangunkan bandaraya Kota Kinabalu.

Hadir sama ialah Timbalan Ketua Bahagian Gagasan Rakyat Luyang, Tuan Mohd Ron Sanin dan Naib Ketua Bahagian Gagasan Rakyat Bahagian Api-Api Tuan Johann Joseph Diego

— TAMAT

About the author

Elle AB

Add Comment

Click here to post a comment